torsdag 31 augusti 2017

Höstkänsla

I morgon är det September och officiellt höst. 
Jag gillar sommaren och skulle gärna ha sommar lite till. Men när kvällarna börjar bli mörka och det mest är mulet och regnigt ute så längtar jag faktiskt efter höst och alla vackra träd som skiftar färg. Ser fram emot att få krypa upp i soffan med tända ljus, en god kopp te och en bra bok. 
Så jag passade på att byta till lite höstigare kuddar och annat idag när jag städade. Gillar verkligen min fina skogskudde från Lagerhaus (Tack T:)) och min gröna murriga mjuka filt från Jotex.
De små granljusen och min andra stora snöglob fick komma fram med (den helvita är framme året om). 
Så nu känner jag mig redo för höst!


Ljusslingan runt tavlan fick bli kvar efter jul. Den ger så härligt ljus och den gör mig glad. Har inte haft den tänd under sommaren, men nu tyckte jag att det var dags. 

Nu måste jag bara ta tag i att plocka ner allt från uteplatsen. Flamingos i September känns sådär...
Men det får bli ett senare projekt. Kanske i helgen. Eller någon annan dag;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/