onsdag 30 augusti 2017

Juliga bilder från Rusta

Glädjen när man upptäcker att man redan nu kan se pressbilder av en del av Rustas kommande sortiment för julen 2017. Wohoo!

Mycket är ju samma som föregående år, men en del nyheter blir det ju såklart alltid och jag tänkte dela med mig lite av de nyheter jag la märke till.



Till att börja med så är matten "Lofta" tillbaka, ni vet den där julgransmattan som folk gick bananas över förra året och som såldes på Tradera för dyra pengar. I år finns den även med röda inslag och för den som önskar en
året-runt variant så finns "Siri" trasmatta (det enda som skiljer  mattorna åt är några små granar i mönstret).
Mattorna är 100cm i diameter och kostar 99:90kr.

Andra nyheter är bl a dessa jultröjor med ledbelysning för 199kr. Hur söt är inte den röda i mitten?




Gulliga små led-ljusslingor med olika figurer. 1,3m för endast 10kr (lät ju väldans billigt så det kan nog vara något tryckfel).

Fina tomtar med glittriga mössor för 49:90kr
Såna här lysande akrylfigurer är inte riktigt min grej, men tänkte visa några av årets nyheter ändå. Tomtarna är fina.
Enhörningen och flamingon var jag ju bara tvungen att ha med <3
Dock inte så passande till jul. Enhörningen skulle nog passa bra i ett barnrum (eller eventuellt i min bokhylla då den bara är 20 cm). Likaså den söta nallen.

Och på tal om enhörningar så finns även denna i årets julsortiment:
Förstår inte varför då den inte är julig alls, men det spelar ingen roll, för fin är den och min ska den bli:)

 Fanns en hel del annat nytt också och mer lär det ju bli allt eftersom vi närmar oss julen mer och mer.

Älskar verkligen den här tiden när man med spänning väntar på alla pressbilder med årets julsortiment! Längtar speciellt efter bilder från HM, Ikea och Lagerhaus.

Alla bilder i inlägget är lånade från Rusta.se

Tills nästa gång: Kram!

Oj, glömde visst en bild. Gran i kruka i två olika storlekar, fin lysande toppstjärna (fanns förra året med) och söta lysande krukdekorationer för bara 49:90kr.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/