torsdag 1 oktober 2015

Julbloggar.se hjälp!

Jag har i över ett års tid försökt att få min blogg att synas på julbloggar.se. 
Loggar jag in på sidan så står det att bloggen är "under behandling". Jag har testat att ta bort och lägga till bloggen ett antal ggr, men det står fortfarande bara "under behandling". Är det jag som är trög och inte förstår? Länken till julbloggar.se finns på bloggen och har godkänts, men statusen ändras inte till "aktiv" ändå. Verkar ju inte gå att kontakta någon som har hand om sidan heller. Är ju inte direkt livsviktigt, men det stör mig när jag inte kan få det ett fungera. Någon som kan hjälpa mig? :)

1 kommentar:

  1. Jag har precis samma problem och tycker också att det är jättetråkigt. Jag har också testat att ta bort och lägga till bloggen, länken finns på plats osv men det fortsätter att stå "under behandling" precis som det gjorde under förra året. Vad jag förstått är vi flera som har det här problemet samtidigt som jag noterat att det verkar dyka upp en och annan ny blogg i flödet så det verkar ju fungera för vissa. Jag blir också så störd när det inte fungerar.

    SvaraRadera

/