måndag 11 september 2017

Lite smått från Rusta....

Kollade Rustas pressbilder idag igen. Det dyker ju alltid upp lite nya saker efter hand, och nyfiken som man är så kan man ju inte låta bli att kika.
Idag såg jag dessa bokstavshängen med LED-belysning för 29:90. Var bara några bokstäver med på bild men jag gissar på att det kommer finnas hela alfabetet. Jag tyckte dom var fina och ett A skulle passa bra i min gran:)
Hittade även dessa mörkblå sammetsgardiner med silverglitter för 199:-.

Jag är lite delad när de gäller dessa. Tycker de är fina, som en stjärnklar natthimmel, och jag tror dom skulle göra sig fint tillsammans med vitt och silver. Men samtidigt, dom ser lite tunna ut och jag kan tänka mig att de kanske känns lite "billiga" jämfört med andra sammetsgardiner. Men i rätt rum och med rätt belysning och rätt inredning så gör dom sig nog fint.
Själv har jag inga särskilda julgardiner, jag låter mina vita gardiner hänga kvar året om. Men jag bytte faktiskt till röda i köket förra året. Mina första julgardiner:)
Och just det ja, jag köpte ju ett par gardiner när HM hade rea i Januari. Ett par vita längder med silverstjärnor på som ska få hänga i vardagsrummet till jul.
Byter ni till särskilda julgardiner?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/