måndag 27 oktober 2014

Test...



Har sedan några år tillbaka följt flera andra julbloggar och tänkt att jag kanske skulle försöka mig på det där med att blogga själv. Jag älskar vintern och julen och allt som hör där till!
Så idag kände jag att det var dags att ge det ett försök och bloggen är nu igång.

Jag kanske inte kommer vara så bra på det här med att blogga och jag kanske inte kommer att vara lika frekvent med inläggen som de flesta andra julbloggare är, men jag tänker ge det ett försök i alla fall!

Behöver nog testa mig fram en hel del innan jag riktigt förstår mig på allting.
Gör ett försök med att infoga lite bilder på förra årets pepparkakshus (de juligaste bilderna jag hade på datorn på jobbet).





Försöker nu förgäves länka till julbloggar.se
Har lyckats få dit två länkar på sidan (en med bild), men ändå säger den att det inte finns någon länk på min sida. Testar väl och skriver länken här i inlägget med då...


<a href="http://www.julbloggar.se">Julbloggar</a>

Och nu fungerade det äntligen!!:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/