torsdag 23 augusti 2018

Ny säsong


Hej!

Hade tänkt vänta till september med att starta upp bloggen för säsongen, men det är svårt att hålla sig borta när det dyker upp julsaker omkring en, så jag smygstartar lite redan nu och säger... 

Välkommen till julsäsongen 2018!

Känns lite småkonstigt att tänka på julen nu när solen värmer och det fortfarande är grönt ute. Fast jul-tok som man är så tänker man väl alltid lite på julen, men det är först de senaste veckorna som längtan efter pynt och pyssel dykt upp i huvudet på riktigt. 


Så när jag upptäckte att man redan nu kan se en del av Rustas kommande julsortiment så kunde jag inte hålla mig längre. 



Har inte haft tid att titta så noga på bilderna, men till helgen tänkte jag försöka visa upp lite av mina favoriter från nyheterna såhär långt. 

Ha en fin dag så hörs vi snart igen:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/