söndag 21 oktober 2018

Ny pyjamas från HM

Jag är en sucker för juliga pyjamaser och myskläder. Något av det bästa som finns är ju att byta om till myskläder när man kommer hem. Har redan plockat fram mina rutiga pyjamasbyxor i flanell, men väntar lite till innan de riktigt juliga myskläderna kommer fram. Och så har jag faktiskt redan köpt årets (första) julpyjamas. Hade 25% i födelsedagsrabatt hos HM så då kunde jag inte låta bli. Vet ju att det kommer komma så många fler juliga nyheter framöver men kände att jag verkligen ville ha denna↓ 
Fick hem den i veckan och toppen satt som en smäck men tightsen var lite stora. Men det gör inget, skönt när det sitter lite löst när man bara ska mysa omkring hemma:)

Pyjamas med tröja och leggings 199:-

Hittade även lite andra juliga sov- och myskläder:
Pyjamas i fleece 249:-
Pyjamasbyxa flanell 149:-
Kimono i satin 249:- 
Nattlinne med spetskant 149:-






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/