onsdag 7 november 2018

Jotex Julprydnader

 Julspaningen fortsätter och de flesta butiker verkar ha fått fram det mesta av deras julsortiment.
Jotex har fått in lite annorlunda julprydnader. En del faller inte riktigt mig i smaken men tycker ändå att det är kul:)

Hur söta är inte dessa? Speciellt termosen, koppen och bilen. Kör ju silver och vitt i min gran så de passar inte in hos mig, men tycker att de är helt underbara ❤

HOLIDAY julgransdekoration 6-pack 299:-

Jag beställde dessa två nötknäppare. Kommer passa perfekt i min gran!
KRAKE julgransdekoration 2-pack 99:-

BALLROOM julgransdekoration 2-pack 179:-

JOLLY julgransdekoration 2-pack 129:-

Alltså den här jul-laman och flamingorna nedan är så ful-söta. Inget jag kommer köpa men ändå ganska roliga.
ALFY juldekoration 149:-

FLAPPY julgransdekoration 299:-

Fler juliga prydnader hittar ni på Jotex.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/