fredag 11 december 2015

11 december

Kan inte fatta att det är mindre än 2 veckor till julafton! Vad hände? Vart tog början av december vägen? 
Jag som inte ens gjort mitt pepparkakshus, inte slagit in en endaste julklapp, inte druckit eggnog och knappt druckit glögg! 

Igår blev det iaf ett besök i grannstaden. Tyvärr var Eko inte jättekul. De hade mest samma saker som Ica och citygross. En del kul saker fanns ju, men väldigt lite jul:(
Köpte billiga kakburkar med snöflingor, röda strumpbyxor och en liten Olof till min systerson. 
Handlade lite andra julklappar på andra ställen så nu är jag klar! 
Hittade även fina julstrumpor på netto, en tomteluva med paljetter och en söt liten tomte att hänga i granen. 

Sitter på jobbet och funderar på eventuellt pepparkakshusbygge imorgon. Hittade en mall till ett litet hus, så jag funderar på att göra ett eller två minihus med. Eller ännu fler. Vi får se hur pepp jag känner mig imorgon;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/