fredag 4 december 2015

Pepparkakor och storm

I tisdags slutade jag redan vid 15 så då passade jag på att spendera kvällen med att göra Mozart-kulor (vilket jag glömde ta kort på) och baka pepparkakor (färdig deg) för att testa mina nya formar. Nu är ju inte enhörningen kanske direkt julig, men dock väldigt söt! Snöflingorna och den ena "skyltformen" blev bäst. Men givetvis brände jag första plåten och den andra tog jag ut för tidigt. Men vad gör det, har ändå mest tänkt använda dom som etiketter på paketen:)

Det blåser ute! Ny storm på gång... Själv ska jag åka båt ikväll, men det verkar som det lugnat ner sig tills det är dags för oss att åka. Är extremt sjösjuk och har rustat upp med Postafen, ingefära, Resorb och läst tips om vad man göra för att lindra illamåendet. 
Har ungefär 100 saker på min "to-do-lista" idag. Städa, tvätta, stryka, packa, färga håret och en hel del annat. Så det är väl bäst jag sätter igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/