torsdag 5 oktober 2017

Oktoberutmaning - Dag 2 & Dag 3

Eftersom jag ligger några dagar efter så tar jag två dagar på en gång. 

Dag 2 - Något juligt som alltid får mig på bra humör:

Svårt att välja ut just en grej. Men min söta snögubbemugg som jag dricker mitt morgonkaffe ur under hela december gör mig alltid glad. Så den får det bli:)

Dag 3 - Årets önskelista 

Oj, helt ärligt har jag inte tänkt på vad jag önskar mig. Fyllde nyss år och det ända jag önskat mig är en ny strykbräda (som jag hoppas få av mina föräldrar när vi ska ses imorgon). Märks att man börjar bli äldre när man inte längre vet vad man ska önska sig.

Men om jag ska komma på någon sak så här på rak arm så får det bli:

1. Någon mer del från Åsas Vita Tomtejul som matchar mina fina tallrikar
2. En vacker större snöglob, gärna med belysning/snöfall

Och ja just nu kommer jag inte på fler saker. Brukar dyka upp mer ju närmre jul vi kommer, men detta får vara årets önskelista för nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/