lördag 8 oktober 2016

Höst, blåst, regn och juliga kuddar från HM

Höst. Regnigt och blåsigt ute. Sitter på jobbet (slutade för 10 minuter sen, men väntar ut regnet lite)... uppdaterar mig på julgrejer. Känns som alla släpper sina julsaker så tidigt i år. Fick Jotex julkatalog (magasin) igår. Fina saker och fina bilder. Har även bokat in "glöggmingel" på Ikea. Var på en lördag förmiddag i år, i slutet på Oktober. Har ju varit på kvällarna de senaste åren, men det blir nog bra ändå :)
Kollade lite kommande julsaker på bl a HM och såg en hel del fina kuddar som gärna kan få bo hos mig! Hoppas även att HM kommer släppa massa mysiga och roliga pyjamaser, tofflor och nattlinnen i år. Älskar mina ren-tofflor sen förra året! Och så längtar jag efter att se vad Ellos kommer ha för juliga kuddar och sängkläder i år.


Nä, nu får jag nog trotsa regnet och bege mig hemåt. Känns ju trist att sitta här på jobbet när man faktiskt är ledig nu.
Hittade lite fler glittriga kuddar och fina julgransprydnader, så en bild till får det bli innan jag trotsar höstrusket utanför;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/