torsdag 20 oktober 2016

Mer vintrigt från HM


Nu finns det mesta (hoppas det inte är allt?) från HM:s julkollektion ute på webben. Måste erkänna att jag är lite besviken. Missförstå mig rätt, jag gillar stjärnorna och paljetterna, men andra år har de haft mer roliga prylar. Som billiga förkläden och kökshanddukar med roliga och fina texter/motiv på. Fler juliga kuddar och mysigare pyjamaser/tofflor. Mer juligt liksom.

Fast fina grejer finns det ju även i år. Som mina favorit julgranskulor som är tillbaka i år igen, fluffiga som snöbollar! Och gardinen med stjärnorna på ser himla fin ut, likaså kuddarna och allt annat i samma serie. Tofflorna med paljetter på fastnade jag för, men tyvärr får man inte ha större storlek än 38/39 :(

Ska till Stockholm i helgen med ett par vänner. Konsert står på schemat (Volbeat!) och lite shopping såklart. Ser fram emot att besöka HM Home och hoppas innerligt att dom har fått in julsortimentet!
Någon som har något tips på butiker jag inte får missa? Något extra juligt så här i Oktober?
Tips mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/