söndag 26 november 2017

It´s beginning to look a lot like Christmas...

I går hängde jag upp stjärnorna och pyntade och fixade i vardagsrummet. Enhörningen fick sin plats i bokhyllan och så blev det nästan som ett litet vinterland på tv-bänken. Så mysigt med stjärnorna tända!

Och idag fick lilla minigranen komma upp. Mitt absoluta favoritpynt! Har haft den där granen sen jag var liten. Då hade den färgglada lampor och blandade kulor. Senaste åren har den vart pyntad efter hur det ser ut i sovrummet. Ett år var det lila-rosa-silver. Minns att det inte fanns minikulor i de färgen så jag fick pyssla ihop egna, med glitter, paljetter och nagellack. Dom blev rätt fina faktiskt. De senaste två åren har den bara haft kulor i vitt och silver och i år fick den nya kulor i rött och några fluffiga vita bollar från HM. Älskar min lilla hängiga gran som hänt med i så många år. Det är nog den sak jag har som er mig mest julkänsla. Så ja, den fick komma fram redan idag:)

 

Och när jag ändå var i farten så fick hallen lite pynt med. Har aldrig haft guld någonstans förut, men det funkar visst bra till mina fulgula väggar:)
Finaste tomten från Rusta och den vackraste julstrumpan från Jotex gör mig extra glad:)


1 kommentar:

  1. Hej! Vad fint! :) Vars har du hittat den där fluff belysningen?

    SvaraRadera

/