torsdag 11 december 2014

Julklappar

Kände ett behov av att testa min nya julklappspapper. Jag gillar verkligen paketinslagning. Mest helt vanlig inslagning med mycket snöre och lite finare etiketter. Och helst ska alla paket vara olika. Brukar köra samma färgtema på alla klapparna, men i år blev det visst en salig blandning.

Matt tomtepapper med glänsande mörkrött snöre.

All in på metall...

Svart och silver på ett litet litet paket.

Vitt med snöflingor och tygband med stjärnor.

Favoriterna är tomtepappret och det vita. Och kopparpappret får nog vitt snöre på nästa paket. Och så måste jag slå in några med mina nya röda papper också. Blir ju inte så många paket detta år så det gäller att slå in dom sakta och med kärlek:) 

Nä, dags att börja göra sig redo för lite sömn, jobbar 8-20:30 imorgon, blir en lång dag. Och i veckan blir det knasigt schema med nattjobb varvat med dag/kvällar. Och sen är det jul. Redan? Känns som att dagarna går lite väl fort nu och jag hinner inte riktigt med att njuta av December och dagarna fram till jul. Men det hjälper ju inte att "stressa" och få julångest. Julen kommer ju komma ändå, vare sig jag hinner i fatt den eller inte:)

Sov Gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/