onsdag 9 november 2016

Christmas Clean

Och då (lite senare än alla andra) har jag äntligen införskaffat Maison Belle Christmas Clean!
Hämtade ut paketet i går kväll. Och när jag ändå var i så god tid till jobbet så passade jag på att testa lite på skrivbordet. Luktade ju verkligen apelsin och jul! Tycker det är lite konstigt att det inte finns fler rengöringsprodukter med doft av jul. Men det kanske dyker upp framöver.
När jag ändå var i städtagen så fick mina fina isbjörnar komma fram. Så nu är skrivbordet rent och vintrigt fint! :)

Är ledig idag så planen är att städa och fixa i hallen. Har ju en ny matta som ska på plats och en ny slinga till spegeln. Blir nog att jag för-julpyntar lite med. Eventuellt blir det även fönsterputs i köket, beroende på vädret.
Wiie! Snön gör en verkligen sugen på att julpynta!

1 kommentar:

  1. Men men vad är detta för spray? Sånt måste jag ju ha 😍 Kram Marika

    SvaraRadera

/