torsdag 10 november 2016

H&M adventskalender

Finns ju jättemånga olika adventskalendrar för vuxna nu. Kul tycker jag! Men har inte hittat någon jag verkligen vill ha, eller rättare sagt (med risk för att låta snål) vill betala för. Jag skulle vilja ha en blandad variant med lite från alla. Lite choklad, lite doftljus, några smycken, kanske något gott te och några skönhetsprodukter. 

För några år sedan bad jag två vänner handla och slå in 12 små saker var (dom fick runt 100:- var i budget). Mycket lyckat faktiskt! Men visst skulle jag få en kalender i present eller i vinst så skulle jag ju såklart bli jätteglad. För hur kul är det inte att få öppna en ny spännande lucka varje dag! 
H&M har en adventskalender med juliga smycken för 299:- Det är nog den jag gillat bäst hittills. En del saker skulle nog inte komma till användning, men det såg ut som att det var några fina ringar och lite roliga örhängen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/