måndag 18 december 2017

Julklappsinslagning

Jag har nog sagt det förut, men jag säger det igen:
 Jag älskar att slå in paket!
Jag gör inga avancerade inslagningar, bara helt vanliga paket med papper och snöre och gärna hängande etiketter, men alla paket blir inslagna med kärlek. Har samlat på mig en del julpapper och tänker varje år att jag inte ska köpa några nya. Meeen det finns ju så mycket fina papper! Man borde väl använda upp det man har, men ja, en del papper vill jag "spara" på... Fast nu börjar det bli trångt om plats. En fylld stor back från Ikea + att det står några rullar inne i vardagsrummet just nu och några i den ena garderoben.
Tänker även att jag ska ha något slags tema varje år. Men det var ju det där med att det finns så mycket fina papper. Så ja, nu blir det mest en salig röra av paket med olika och ej matchanda papper.
Här kommer en liten födelsedagspresent bland alla julklappar. Men när någon fyller år runt julen så tycker jag det är extra viktigt att man verkligen visar att det är en födelsedagspresent och inte slår in i julpapper (bara för att man hade det närmast till hands liksom).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/