torsdag 13 november 2014

Fynd på Netto

Handlade lite på Netto idag. Vårat Netto är inte så välsorterat och väldigt stökigt. Men det är rätt kul att kolla runt bland prylarna. Hittade ljusslingor (slinga med adapter för inom- och utomhusbruk, 50 lampor) för 30 kr (fanns med batteri för 25 kr). Bra pris. Jag snålade ur, men min kompis köpte 3 förpackningar. Åkte hem till henne och medans hon packade upp så testade jag ljusslingorna. Lyser precis så där lagom vitt (inte för kallt, inte för gult) som jag vill ha dom. Ångrade lite att jag inte köpte en. När alla varor var upp-packade kollade hon kvittot. Vet ni vad hon betalade för slingorna? 12,50 kr/st! Sjukt billigt! Vi åkte genast tillbaka till Netto. "Blippade" en förpackning i pris-scannern: 25 kr. Killen i kassan måste slagit nåt fel, men fortfarande billigt. Vi tog ett gäng med oss till kassan för att kolla, och där gick dom in för 12,50 kr/st! Hon köpte fyra till och jag tog två. Vilket fynd!!:)



En rulle paketpapper "råkade" slinka ner i påsen också... ;)


Testade att lägga en slinga i min glas-vas/urna/grej. Mysigt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/