lördag 15 november 2014

Isbjörnar

Under lågsäsong på jobbet så har vi i år fått välja "egna" arbetsplatser/skrivbord (under högsäsong är vi så många fler som jobbar så då sätter man sig där det finns en ledig plats). Vi har även fått lov att pynta våra platser, bara det är lättstädat och inom rimliga gränser. Haha;) Jag hittade en filtgirlang med snöflingor på Lidl. Klippte isär alla snöflingor och fäste dom på "avskärmningsväggen" som vi har mellan varje arbetsplats. Har städat undan på skrivbordet och gjort plats för något dekorativt, något som ger lite stämning och gör mig glad. Men vad? Idag när jag letade runt i min ena jullåda så hittade jag mina fina isbjörnar från Rusta och fick en idé. Ett litet vinterlandskap på ett ljusfat. Jag kör på vintertema på jobbet helt enkelt. Går ju alltid att byta mot något juligare framöver om man vill. Nu längtar jag nästan till jobbet imorgon, bara för att jag ska få göra vinterfint:)


 Sötaste isbjörnen från Rusta

Annan supersöt isbjörn som jag fått av en vän




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/