fredag 23 december 2016

Da´n före da´n!

Imorgon är det julafton. Julafton! Denna vecka har gått superfort.
Jobbar hela dagen idag (8-20:30). Har haft det lugnt hittills och på lunchen passade jag på att handla lite och hämta ut det sista paketet. Var galet mycket folk på stan. Tycker verkligen inte om att trängas i butiker med andra, men jag överlevde. Lyckades dock halka omkull i mataffären. Någon hade tappat något ätbart på golvet som blev superhalt. Slog i knät, men inget allvarligt, däremot så tappade jag tydligen min förpackning med julskinka där någonstans för jag fick aldrig med den hem. Men jag tröstade mig med julig tårta när jag kom tillbaka till jobbet.
 

Ikväll ska jag slå in de sista julklapparna, dricka glögg och fixa med en hel del annat inför imorgon. Har inte kollat på "The Santa Clause" ännu, så den får nog hålla mig sällskap :)

.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/