söndag 4 december 2016

Pepparkakshus

Igår bakade jag små små pepparkakshus. Det gick sådär. Första plåten brände jag och några andra bitar gick av. Men i slutänden så blev det 6 små hus. Pyssligt att dekorera dom små husen och några gånger tänkte jag ge upp. Men nu är dom klara och levererade till T som hade "beställt" dom av mig:)


I väntan på att husen skulle torka och bli redo så fick jag imorse för mig att dekorera mitt färdigköpta hus. Så så fick det bli.
Hann t o m sätta ihop det innan jobbet, så nu står det här på kontoret och lyser. Hittade bara en kall slinga så det lyser lite blått tyvärr...






2 kommentarer:

  1. Fia! Detta var inte okej, nu slänger jag mitt hus 😂 Så himla fina allihopa.

    SvaraRadera
  2. Men vilka galet söta hus! Skulle aldrig lyckas göra så fina själv :))

    SvaraRadera

/