måndag 19 december 2016

Julklappar och annat småpyssel

Försöker klämma in så mycket jul som möjligt på två dagar. För sen jobbar jag onsdag-torsdag-fredag. 
Dagen började med möte på jobbet och så fick jag fina paket från A-K. Tack:)
 På hemvägen blev det lite julshopping och julspaning. 

Gjorde tryfflar igår, eller ja smeten, och rullade dom idag. Inte en endaste är rund eller i samma storlek. Haha! Men de är ju ändå hemgjorda så vad gör det. Receptet kommer från min vita jul. Det blev en sats med ren mjölkchoklad och en med polka. 
Passade även på att vispa ihop en egg nog efter ett nytt recept jag hittade här. Får nog provsmaka ikväll. 

Har precis slagit in lite julklappar och klurar nu på vad jag ska hitta på för mer juligt under kvällen... hmm? Något kommer jag nog på:)
Svårt att få till några bra bilder på klapparna i ett mörkt rum och med mobilkamera. 
Kör inget tema på mina klappar, men de slås ändå in med omtanke. Använder mina favoritpapper och matchar paketen med mottagaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/