söndag 18 december 2016

Fjärde advent

Fjärde advent. Mindre än en vecka kvar till jul. 
Jag försöker jula till det så mycket jag kan med ljusslingor, tända ljus, julmusik och mysiga filmer. Och tomteluvor lite här och var. 
Är ledig måndag-tisdag (sen blir det tre långa dagar på jobbet) så jag tänkte nog försöka mig på något enkelt julgodis eller så. Och slå in julklapparna (de sista kommer förhoppningsvis imorgon). Och så får jag nog göra lite eggnog, det får jag ju inte missa i år. 
Är så galet sugen på julmat. Har ätit julmat en (EN!) ända gång denna säsong. Så jag ser verkligen fram emot min mammas supergoda julmat på julafton. 

Nu ska jag ta tag i lite vardagliga sysslor och ikväll blir det jobb.
Fick med mig tre små paket till julstrumpan från syster i fredags, tack snälla:)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

/